"Ayah..Saya DAH MURTAD, MASUK KRISTIAN!! Jangan Cari Saya Lagi.."!! Hancur LULUH HATI BAPA ANAK GADIS MENGAKU MURTAD.

loading...



Pernah dengar cerita Aisyah B0khari yang murtad tak lama dulu?Suratkhabar banyak menutup kes ini k0n0nnya untuk menjaga perkauman, tak nak terjadi kacau bilau. Kes Aisyah yang murtad dan banyak kes murtad lain ditutup sedemikian rupa atas alasan bercinta, ikut b0yfriend. 

Cerita mengenai isu murtad yang dibawa di sini memang agak panjang tetapi sekiranya kamu se0rang Islam yang peka dan sayangkan agama kita Islam, buatlah sesuatu, paling kurang f0wardkan email ni kepada saudara kita yang tak tahu menahu. Ataupun selemah-lemahnya, berd0a agar kita semua serta saudara-saudara kita terselamat daripada fitnah akhir zaman yang paling besar ini. 

Ini bukan cerita rekaan saya tetapi hanya petikan dari ceramah yang saya dengar dari mulut peguambela kes ini Zulkifli N0rdin di Madrasah Hidayah. Murtad dikalangan 0rang Melayu kini sudah menjadi ancaman kepada kita.Indeks pencemaran akidah mengikut jabatan statistik dan perangkaan Tahun 1989 aje, 4776 0rang Melayu m0h0n tukar nama dari Melayu kepada bukan Melayu atas alasan keluar dari Islam. 















loading...

0 Response to ""Ayah..Saya DAH MURTAD, MASUK KRISTIAN!! Jangan Cari Saya Lagi.."!! Hancur LULUH HATI BAPA ANAK GADIS MENGAKU MURTAD."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close